Monday, June 10, 2013

come fly with me

Na de 'one of a kind' opdracht, een uniek 'boekexemplaar' - een geschenk voor belangrijke mensen die de Istanbul Biennale ondersteunen - ; nu een serie foto's. - Come Fly With Me - is de werktitel van een serie foto's, minimaal 7. De foto's brengen in beeld hoe je een persoon ergens op deze wereld op reis gaat met als eindbestemming Istanbul. Het is niet noodzakelijk dat iemand gaat vliegen, het gaat om een individuele reis die een onbekend persoon in jouw fantasie zou kunnen maken. Waar woont de onbekende persoon (Kaapstad, Patagonië, IJsland.......) en hoe gaat z/hij het aanpakken, met een sloep met de zeestromen mee, of per luchtballon, fiets, vrachtauto...? Welke wereld verlaat z/hij en misschien laat je zien waarom?

Mijn reis gaat vanuit Tibet naar Istanbul. De foto´s zijn allemaal op mijn reis door China, die ik de afgelopen drie weken achter mijn rug heb, ontstaan.










No comments:

Post a Comment